Niet goed leesbaar? Bekijk hier de online versie

Nieuwsbrief

Oktober 2016

Onderhoud

Afgelopen maanden is er het een en ander aan onderhoud gedaan aan de flat. Zo is het werk aan de bordessen aan de achterkant van de flat afgerond. Door weersomstandigheden heeft het iets langer geduurd dan verwacht, maar het beton is opgeknapt en kan weer wat jaartjes mee. Excuses voor het ongemak dat het langer heeft geduurd en wij bedanken u dan ook voor uw begrip en medewerking.

Een mooie verandering na ruim 50 jaar Haarlem Hoog is dat de stoep bij de entree nu eindelijk recht voor de ingang ligt. Het heeft even geduurd voor we toezegging hebben gekregen van de gemeente, maar ze hebben de stoep uiteindelijk in een week mooi verlegd.

Het dak van het ketelhuis (aan de zuidzijde van de flat) is vernieuwd en heeft nu een soortgelijke dakbedekking als de hoofdentree.

Contactgegevens

In het welkomstpakket vragen wij u contactgegevens door te geven in geval van calamiteiten. Soms moeten wij bijvoorbeeld voor nood uw woning in en moeten wij u of een bekende van u kunnen bereiken. Afgelopen tijd zijn we erachter gekomen dat niet alle contactgegevens die wij hebben nog correct zijn.


U kunt uw contactgegevens via dit formulier doorgeven


Burendag

Op 24 september deed Haarlem Hoog voor de tweede keer mee aan Burendag. Na het succes en de gezelligheid van vorig jaar hebben we het idee van een hapje, drankje en een praatje doorgezet. De BBQ was geregeld en de buren hebben gezorgd voor eten en drinken. Een mooie mix van bewoners die al jaren in Haarlem Hoog wonen en nieuwe gezichten. Een mooie gelegenheid om de buren te leren kennen. Zoekt iemand nog een hardloopmaatje? een kopje suiker nodig? of wat dan ook daar zijn we buren voor!

Vrijwilligers

Burendag was een van de dingen die door uw buren van Haarlem Hoog georganiseerd is. Het bestuur is altijd opzoek naar mensen die een handje willen helpen bij het reilen en zeilen rondom de flat. Burendag 2017 organiseren, verfkunsten tonen op de plinten, de fietsenstalling weer mooi maken, plantjes water geven, zout strooien... Het zijn allemaal dingen waarmee u als buur kunt helpen. Geïnteresseerd? Laat het weten via vrijwilligers@haarlemhoog.nl

Het is herfst!

Het is weer herfst en de bomen zijn dus weer druk bezig met hun bladeren te verliezen. Dit heeft als effect dat er veel bladeren op de balkons belanden. Daarnaast komt het regenachtige weer er weer aan en moet er dus heel wat water afgevoerd gaan worden door de regenpijpen. Bladeren en afvoer is een mooie combinatie om het water niet goed te laten doorstromen. Om problemen te voorkomen, zorg ervoor dat de ruimte rondom de regenpijp vrij is van bladeren en het water makkelijk weg kan stromen van het balkon. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Facebook ‘Bewoners Haarlem Hoog’

De bewoners van Haarlem Hoog hebben een Facebookpagina voor Haarlem Hoog opgezet. Deze is te vinden via https://www.facebook.com/groups/haarlemhoog/. Op de pagina worden meldingen gedaan en vragen gesteld aan medebewoners. Zie je dat iemand de lichten van zijn auto aan heeft laten staan, of heb je nog een kopje suiker nodig? Meld je aan voor de Facebookpagina. Vragen aan het bestuur kunnen via info@haarlemhoog.nl.

Vragen? Check ook de veelgestelde vragen

Heeft u vragen over uw appartement, de verkoop of andere zaken betreffende Haarlem Hoog dan kunt u ook contact opnemen met het bestuur via het contactforumulier op de website of info@haarlemhoog.nl. De meest gestelde vragen hebben we voor u op de website gezet en vindt u onder het kopje ‘Contact’.

Melden van storingen

Geregeld komen er storingsmeldingen binnen via info@haarlemhoog.nl. Dit e-mailadres wordt gebruikt door het bestuur en niet continu gelezen, maar over het algemeen wel dagelijks. Om uw storing correct te laten afhandelen, verzoeken wij de storing te melden via www.haarlemhoog.nl. Kies dan voor ‘Storing melden’. Ook kunt u een briefje doen in de brievenbus van het kantoortje. Urgente storingen, zoals lekkage, kunt u melden via 023-5442439.

Verbouwen?

Bent u van plan te verbouwen, neem dan contact op met de technisch beheerder via de hierboven vermelde contactgegevens. Door eerst te bespreken wat u van plan bent, kunt u (op termijn) teleurstellingen voorkomen. Houd er bijvoorbeeld rekening mee dat wijzigingen aan de verwarming en doorlopende leidingen (gas, water, intercom en standleidingen) niet altijd kunnen. Ook moeten de leidingen bereikbaar blijven voor onderhoud.